معمار 98

ایده های تزئین شیک اتاق کودک که حتی بزرگسالان نیز آن را دوست دارند

تزئین شیک اتاق کودک که حتی بزرگسالان نیز آن را دوست دارند

ایده اتاق کودک و طراحی آن خواستار تن سبک و دوز مناسب بازیگوش است; ببینید که چگونه این طراحان داخلی از ترکیب صحیح رنگ ها و الگوها برای ساختن اتاق کودک های شیک استفاده کرده اند حتی بزرگسالان نیز دوست دارند.

 

ایده اتاق کودک

 

در یک آپارتمان روستایی غربی

این تخت‌خواب توسط استودیو Kalon ساخته شده‌است ، فرش از Anthropologie است; دیوارها در پیل بنفش مور مور شده‌اند و کار هنری توسط مادلین Huttenbach انجام شده‌است. (ایده اتاق کودک)

 

اتاق کودک

 

طراحی اتاق کودک در کنار ریگان

ویژگی‌های سفید و طبیعی چوبی برای یک نگاه مینیمالیستی را نشان می‌دهد; تخته رنگ سیاه و سفید یک تماس کلاسیک را اضافه می‌کند، در حالی که چرم عثمانی و rug faux یک مقدار بافت را به روش سلیقه آمیزی ترکیب می‌کنند.

 

اتاق کودک

 

یک سقف راه‌راه نارنجی و سفید

با طراحی کاری مکینتاش , شخصیت را به یک اتاق کودک تزریق می‌کند; دیواره‌ای خاکستری همراه با پتوی آبی و سفید , عثمانی و چراغ جدول , ظاهر بازیگوش را کامل کردند.

 

اتاق کودک

 

ایده اتاق کودک: یک چلچراغ با الهام از گل و یک قالیچه صورتی و سفید به همراه لیزا شری Interieurs روی صحنه میانی قرار دارند.

 

اتاق کودک

 

زمانی که کوکوپیت معرفی شد , او برای اولین فرزند خود یک اتاق کودک تهیه کرد; همراه با طراح الکس رید که هنوز شیک و سرزنده بود. این مکان که بارنگ پریده و الگوهای گرافیکی پر شده‌است , بازتاب حقیقی زیبایی مدرن او است.

 

اتاق کودک

 

برای طراحی یک اتاق کودک پیچیده ، جنیفر بارون برای یک کاغذدیواری گیاه‌شناسی انتخاب کرد و رنگ آبی گرفت.

 

اتاق کودک

 

یک چلچراغ کریستال، دور انداختن خز مصنوعی; و کاغذدیواری راه‌راه یک استعداد پیچیده را به طراحی یک اتاق کودک خنثی با گروه طراحی Duet اضافه می‌کنند. (ایده اتاق کودک)

 

اتاق کودک

 

برای یک اتاق کودک روستایی 

باغ خانه هنر ، یک تخت‌خواب چوبی سبک ، یک دیوار shiplap سفید و یک سقف چوبی را انتخاب کرد. یک جفت قالیچه و یک صندلی بغل دار ، احساس راحتی و مهربانی به این نگاه می‌کنند.

 

اتاق کودک

 

ایده اتاق کودک:

قفسه‌های پر از اسباب‌بازی ، یک تخت‌خواب چوبین ، یک تخت‌خواب چوبین; با طراحی studio . یک قالیچه پوست خز به کف چوبی تاریکی اضافه می‌شود.

 

اتاق کودک

 

یک تاج‌گل رنگارنگ به دایه خانه شیکاگو می‌رسد; دیوار اجری در معرض نور , کاراکتر را به اتاق اضافه می‌کند , در حالی که تابلوها و تابلوهای اعلانات مراکشی به فضای پر جنب و جوش اضافه می‌شوند.

 

اتاق کودک

 

نصب دیواری که از دیوار الهام‌گرفته شده و با قفسه‌های حیوانات خشک‌شده جفت شده ‌است ، بر روی یک اتاق کودک خنثی با طراحی Estee قرار دارند. (ایده اتاق کودک)

 

اتاق کودک

 

یک گروه از کاغذدیواری صورتی و یک woodland جنگلی; به طراحی اتاق بچه با نام استفانی Stein ( استفانی Stein ) اضافه می‌کند.

 

اتاق کودک

ایده اتاق کودک

” جودی اسنایدر ” ( Margaux ، ) ، دختر this ” جودی اسنایدر ” ( Jodie ، ) ، دختر Margaux ، یک گهواره خام از استودیو Kalon همراه با بافت‌های نرم مانند rugs و pillows همراه است.

 

 

طرح اتاق کودک شیک و ظریف که شامل accents هندسی; از جمله بالش ، قالیچه و shelving است. یک تخته رنگ سیاه و سفید به رنگ صورتی و آبی دیده می‌شود.

 

آزمون نظام مهندسی ساختمان - معمار98