معمار 98

طراحی دکوراسیون داخلی آپارتمان در مقیاس کوچک

طراحی دکوراسیون داخلی آپارتمان

در این مطلب خلاقیت های بکار گرفته شده در چیدمان و دکوراسیون داخلی یک آپارتمان را برای مشاهده قرار دادیم. همانطور که میدانید امروزه به علت گرانی زمین و مسکن، طراحی و تولید واحدهای مسکونی با متراژ کوچک بیشتر شامل شده است، واحد‌هایی که بدون توجه به اصول معماری داخلی و بدون تحلیل دامنه وسیع نیازهای متفاوت افراد، طراحی و اجرا می‌شوند و در نتیجه بسیاری از افراد و خانواده‌ها با وجود تأمین نشدن بسیاری از نیازها و احتیاجاتشان به زندگی در واحدهای با متراژ کوچک رضایت می‌دهند.

در این ویدیو با اتخاذ ایده‌های طراحی برآمده از رویکردهای معمارانه; ساختاری منسجم از سطوح انعطاف پذیری، از مبلمان در ابعادی مناسب انتخاب شده و عناصر زندگی روزمره در قالب طراحی واحدهای کوچک طراحی شد. حاصل طراحی می‌تواند به عنوان یک دستورالعمل طراحی انعطاف پذیر، شرایط بهینه و مناسب از حداقل فضا را فراهم آورد. (طراحی دکوراسیون داخلی آپارتمان)

در واقع سبک های مینیمال در ابعاد کوچک ساختمانی; ایده های خوبی برای دوری از نامنظم بودن فضا در دکوراسیون می باشند; استفاده از نور طبیعی، ابعاد مناسب مبلمان، استفاده ی بهینه از فضا; ایجاد نقطه کانونی و استفاده از مبلمان سفارشی در دکوراسیون داخلی و مبلمان کم جا و چندمنظوره ایده خوبی برای دکوراسیون داخلی استودیو آپارتمان ها محسوب می شوند.

 

طراحی دکوراسیون داخلی آپارتمان – طراحی داخلی ; معماری داخلی – طراحی داخلی انعطاف پذیر

آزمون نظام مهندسی ساختمان - معمار98