معمار 98

دانلود کتاب قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان + اصلاحات و ضمائم

دانلود کتاب قانون نظام مهندسی

کتاب قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان که عبارت است از مجموعه قانون، مقررات، آئین نامه ها، استانداردها و تشکلهای مهندسی، حرفه ای و صنفی که در جهت رسیدن به اهداف منظور در این قانون تدوین و به مورد اجرا گذاشته می شود. در این بخش این کتاب و اصلاحات بعدی آن را جهت دانلود قرار دادیم.

وزارت مسکن و شهرسازی:

ﻗﺎﻧﻮن ﻧﻈﺎم ﻣﻬﻨﺪسی و ﻛﻨﺘﺮل ﺳﺎﺧﺘﻤﺎن ﻛﻪ در ﺟﻠﺴﻪ علنی روز ﺳﻪ ﺷﻨﺒﻪ ﻣﻮرخ ﺑﻴﺴﺖودوم اﺳﻔﻨﺪ ﻣﺎه ﻳﻜﻬﺰار و ﺳﻴﺼﺪ و ﻫﻔﺘﺎد و ﭼﻬﺎر ﻣﺠﻠﺲ ﺷﻮرای اﺳﻼمی ﺗﺼﻮﻳﺐ و در ﺗﺎرﻳﺦ ۱۳۷۴/۱۲/۲۷ ﺑﻪ ﺗﺄﻳﻴﺪ ﺷﻮرای ﻧﮕﻬﺒﺎن رﺳﻴﺪه و طی ﻧﺎﻣﻪ ﺷﻤﺎره ۴۷۷۵ ق ﻣﻮرخ ۱۳۷۴/۱۲/۲۸ واﺻﻞ ﮔﺮدﻳﺪه اﺳﺖ، ﺑﻪ ﭘﻴﻮﺳﺖ جهت اجراء ابلاغ می گردد.

کتاب قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان (ویرایش۹۰) مشتمل بر ۴۲ ماده و ۲۱ تبصره است و آیین‌نامه‌های آن عبارتند از:

علاوه بر موارد فوق از سال ۱۳۹۵ تصویب نامه هیأت وزیران در مورد اصلاح موادی از آیین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان (تصویب‌نامه شماره ۱۶۰۲۷۷ ت ۵۲۶۶۰ ه مورخ ۹۴/۱۲/۰۵ هیئت وزیران) و نظام‌نامه رفتار حرفه‌ای اخلاقی در مهندسی ساختمان نیز به عنوان بخشهای جدیدی از این قانون به مواد آزمون های ورود به حرفه مهندسان افزوده شده‌اند.

جهت دانلود نسخه pdf کتاب قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان ویرایش ۹۲ به همراه اصلاحیه و کلیه الحاقات آن جهت استفاده کاربران گرامی قرار داده شده است.


دیگر مطالب مشابه:
» مشاهده و دانلود مباحث ۲۲ گانه
» مشاهده و دانلود منابع معتبر متفرقه
» دانلود سوالات نظام مهندسی + پاسخ تشریحی (به تفکیک مباحث)
» دیگر منابع آزمون نظام مهندسی 

 

دانلود کتاب قانون نظام مهندسی pdf قانون مهندسی و کترل ساختمان

آزمون نظام مهندسی ساختمان - معمار98