معمار 98

کتاب تست نظارت و اجرا معماری و عمران – آزمون نظام مهندسی

کتاب تست نظارت و اجرا معماری و عمران - آزمون نظام مهندسی

کتاب تست نظارت و اجرا معماری و عمران برای آزمون نظام مهندسی; باید دارای چه ویژگی‌هایی باشد تا بهترین نتیجه را داشته باشد؟

آزمون ورود به حرفه مهندسان، آزمون تستی است و داوطلبان باید در کنار مطالعه مباحث;سؤالات آزمون‌های گذشته را مورد بررسی قرار دهند، تا با نوع سؤالات; بخش‌های مهم کتاب و روش مطالعه درست آشنا شده و با تمرین و حل آنها خود را آماده آزمون کنند. از طرفی منابع آزمون نظام مهندسی همواره در حال بروزرسانی و ویرایش مطابق با آخرین استانداردهای جهانی و علم روز هستند. لذا داوطلبان می‌بایست سؤالات دوره‌های قبل را با توجه به ویرایش جدید حل کنند. کتاب تست نظات و اجرا برای آزمون نظام مهندسی که با در نظر گرفتن این موارد و تطبیق سؤالات سنوات گذشته با ویرایش‌های جدیدِ منابع و اصلاح صورت و گزینه‌های سؤال امکان استفاده از این تست‌ها را فراهم کرده باشد.

پیشنهاد ما کتاب تشریح سؤالات نظام مهندسی شامل سؤالات و پاسخنامه تشریحی آزمون‌های ادوار گذشته به تفکیک مباحث است که می‌توانید از اینجا توضیحات کامل را مشاهده کرده و کتاب را تهیه بفرمایید.

 

کتاب تست نظارت و اجرا معماری و عمران

صرفاً اتکا به تست‌های سنوات گذشته نمی‌تواند شما را به تسلط بالایی در مباحث برساند; لذا تضمینی هم نیست که نمره قبولی را کسب کنید. پس باید تست‌های تألیفی با کیفیت بالا و کاملاً استاندارد و مطابق با خط فکری طراحان سؤال را در تمرینات خود کار کنید. پیشنهاد ما کتاب مثبت ۶۰ درصد یا همان کتاب مجموعه تست‌های تألیفی معمار۹۸ می‌باشد که از اینجا قابل بررسی و تهیه است.

 

دلایل اصلی قبولی

توجه کنید از دلایل اصلی قبولی در کنار مطالعه‌ی مفهومی مباحث، تمرین و حل تست‌های زیاد است; چه بسا داوطلبانی که از دوره‌های آموزشی و کلاس‌های حضوری یا آنلاین استفاده کردند; ولی نمره قبولی را کسب نکردند و یا با حداقل نمره ۵۰ یا نهایت ۶۰ قبول شدند;و از طرفی داوطلبانی بدون شرکت در کلاس‌ها و دوره‌ها با درصدهای بالای ۷۰ و بعضاً ۸۰ نمره عالی قبولی را کسب کردند. چرا که با استمرار و برنامه به حل تست‌های زیاد پرداختند. نمونه کارنامه‌های این داوطلبان که درصد بالایی را کسب کردند در صفحه زیر قرار گرفته که همگی از کتاب‌های تست نظارت و اجرای معمار ۹۸ استفاده کردند. (کتاب تست نظارت و اجرا معماری و عمران)

 

〉〉 نمونه کارنامه‌های قبولی آزمون نظام مهندسی

〉〉 نمونه رضایت داوطلبان از خدمات آموزشی معمار۹۸

〉〉 کتاب تست تألیفی – معماری

〉〉 کتاب تست تألیفی – عمران

〉〉 کتاب تست آزمون‌های سال‌های قبل – معماری

〉〉 کتاب تست آزمون‌های سال‌های قبل – عمران

 

                  کلیک کنید

آزمون نظام مهندسی ساختمان

 

آزمون نظام مهندسی ساختمان - معمار98