معمار 98

توصیه قبول شدگان آزمون نظام مهندسی – تجربیات و تکنیک های قبولی + ویدیو

توصیه قبول شدگان آزمون نظام مهندسی - تجربیات و تکنیک های قبولی + ویدیو

توصیه های قبول شدگان آزمون نظام مهندسی در دوره های گذشته به داوطلبان جهت شرکت در آزمون نظام مهندسی به صورت ویدیویی در این مطلب قرار گرفته است.

سعی کردیم بتوانیم با داوطلبان و قبول شدگان دوره های گذشته و همچنین رتبه های برتر آزمون های مهندسی در گرایش های مختلف مصاحبه ای داشته باشیم تا داوطلبان متقاضی پروانه پایه ۳ جهت شرکت در آمون مهندسی بتوانند از این تجریبات و تکنیک ها و نکته های آموزشی استفاده کنند.

 

 

 

〉〉 نمونه کارنامه‌های قبولی آزمون نظام مهندسی

〉〉 نمونه رضایت داوطلبان از خدمات آموزشی معمار۹۸

 

بخشی از متن ویدیوی قبول شدگان آزمون نظام مهندسی :

به نظر من یکی از مواردی که داوطلبا سر جلسه آزمون نظام مهندسی باید رعایت کنن گلچین کردن سوالات هست. اینکه از بین این ۶۰ سوال ۳۵ تا یا مثلا ۴۰ تا رو با اطمینان میخواد جواب بده. چیزی که منطقیه و همه میدونن سوالاتی که بلد نیستن رو خط میکشن و سوالاتی که شک دارن و یا وقت بیشتری ازشون میگیره رو با یه علامتی مشخص میکنن که دور دوم بررسی کنن. اما نکته مهم اینجاست. و داوطلبایی که سطح تسلطشون جهت قبولی تقریبا پنجاه پنجاه هستش اینجا معلوم میشه.  توی دور دوم  از بررسی سؤالا، داوطلب میاد روی همه سوالاتی که علامت زده مانور میده.

مثلاً میاد روی یک تستی که فکر میکرده یه جایی از مبحث دیده ولی نمیدونه کجا ۲ دقیقه وقت میزاره. بعد می بینه نمیتونه پیدا کنه. بعد میره روی تست دیگه که شک داشت، ببینه الان میتونه بهش جواب بده و بعد از ۲ دقیقه فکر کردن می بینه خب اینم نمی تونه. بعد میره روی اون تست دیگه ای که علامت زده بود و به همین صورت….  و به خودش میاد می بینه زمانش تقریبا تموم شده از بین سوالاتی که برای دور دوم گذاشت. کلا ۵ تاش رو جواب داده و کل تستایی هم که جواب داده ۲۵ تا ۲۷ تا شده. قبول شدگان آزمون نظام مهندسی

نکته مهم

چیزی که دوستان من هم که قبول شدن تایید میکنن اینه که دور دوم میرن سراغ تستایی که فقط وقت بیشتری میگیره. بازم میگم. فقط وقت بیشتری می گیره. چون میدونین کجاست. این باعث میشه بجای اینکه برین سراغ سوالاتی که شک داشتین، یا سؤالی که بندش رو یه جایی دیده بودین ولی اون لحظه یادتون نمیاد، و بخواین برای هر کدوم از این تستا ۲ دقیقه وقت بزارین و بعد بفهمین جواب رو پیدا نمی کنین، برین سراغ تست هایی که بلدین و فقط وقت بیشتری میخواد. چون این سوالات حلشون نیاز به آرامش داره. اون وقت بجای هدر دادن بازه های ۲ ، ۳ دقیقه ای، با آرامش کامل و با صرف مثلا ۵ دقیقه ، ۶ دقیقه وقت برای هر کدوم از این سوالات می بینین که جوابشون پیدا میشه.

اینجا می بینین حداقل ۳۲ تا ، ۳۳ تا تست رو حداقل زدین. و با اطمینان هم زدین. حد سختی سوالات هم طوری که شما در این حد رو می تونین با اطمینان بزنین.

البته این موضوعی رو که گفتم برای داوطلبایی هست که در تسلطشون به همه منابع تردید دارن. و… قبول شدگان آزمون نظام مهندسی

 

مطالب مرتبط:

آزمون نظام مهندسی ساختمان - معمار98