معمار 98

پاورپوینت بررسی شهرک مسکونی شوشتر نو در خوزستان

تحلیل مجموعه شهرک مسکونی شوشتر نو

بررسی شهرک مسکونی شوشتر

فهرست:

برای مشاهده توضیحات بیشتر و دریافت پروژه به این صفحه مراجعه کنید.

مجموعه شوشتر نو با زیربنای حدود ۲۶۲۰۰ متر مربع برای تحت پوشش قرار دادن ۳۰۰۰۰ نفر در کنار رودخانه دز واقع شده که با پلی که از رودخانه می گذرد به شوشتر مربوط می شود. الگوی اصلی این مجموعه همان بافت قدیم شوشتر است و بافت مسکونی آن حول یک محور مرکزی و یک پیاده روی شرقی-غربی بصورت بلواری به همراه مغازه ها و تسهیلات می باشد.

در زمان ساخت این پروژه نگاه معماران اکثرا به غرب و معماری مدرن آن معطوف بود.کامران دیبا نگاهش را به ارزش های پایدار معماری و شهرسازی و فرهنگ ایران معطوف کرد. او در این پروزه سعی داشت ازاصول معماری و شهرسازی ایران نهایت استفاده را بکند و آن را از طریق فن آوری جدید و اشکال ساده هندسی با معماری مدرن تلفیق کند.

بررسی شهرک مسکونی شوشتر

برای مشاهده توضیحات بیشتر و دریافت پروژه به این صفحه مراجعه کنید.

 

بررسی شهرک مسکونی شوشتر – پاورپوینت آماده و کامل بررسی شوشتر نو-دانلود پروژه آماده و کامل شوشتر نو
نقشه وپلان ونما وبرش شهر شوشتر نو-اطلاعات کامل و تصاویر شهر شوشتر نو خوزستان
تحیلیل روابط ودیاگرام وسیرکولاسیون درشهر شوشترنو-تیپ بندی پلان ها و ساختمانهای شوشتر نو
تفاوت شوشتر نو و شوشتر قدیم-نقد وبررسی مسکونی شهر شوشتر نو خوزستان
شکل بافت وپوشش گیاهی و اقلیم شوشتر نو-مطالعه مجتمع مسکونی ایرانی وخارجی و شوشترنو 
نقشه+پلان+نما+برش مجتمع مسکونی شوشتر نو – اطلاعات کامل و تصاویر شهرک مسکونی شوشتر نو خوزستان – دانلود پروژه آماده و کامل مجتمع مسکونی شوشتر نو در خوزستان –  بررسی و تفاوت شوشتر نو و شوشتر قدیم خوزستان- مجتمع مسکونی+شهرک مسکونی+شوشتر نو+خوزستان+تحلیل و بررسی  – پاورپوینت آماده و کامل بررسی مجتمع مسکونی شوشتر نو – پروژه پاورپوینت کامل بررسی مجتمع های شوشتر نو – بررسی نمونه های مجتمع مسکونی+شهرک شوشتر نو – طرح۵+طرح معماری+مجتمع مسکونی+شوشتر نو – خرید و تهیه و دانلود و دریافت پروژه مسکونی شوشتر نو – کامران افشار نادری+خوزستان+معماری+شوشتر نو+مجتمع مسکونی – کامران دیبا+معماری خوزستان+شوشتر نو+مجتمع مسکونی – الگوی چلیپا+شوشتر نو+خوزستان+کامران دیبا – تحلیل و بررسی شوشتر نو مجموعه شوشتر نو –  پاورپوینت شوشتر نو –  پروژه شوشتر نو پلان شوشتر نو نقشه شوشتر نو مجتمع های شوشتر نو طراحی شوشتر نو معماری شوشتر نو تصاویر شوشتر نو

آزمون نظام مهندسی ساختمان - معمار98