دفتر تحلیل آزمون به روش معمار ۹۸ – برای داوطلبان آزمون نظام مهندسی و کنکور

۷۸,۰۰۰ تومان

موجود

Sold By: معمار 98

توضیحات

دفتر تحلیل آزمون برای هر کتاب شامل یک جدول برای ثبت عملکرد شما در حل تست های مربوطه، آنالیز سؤالات ها ارائه استراتژی می باشد.

 

می‌دونین آزمونی که شما در اون شرکت می‌کنین به صورت تستی است و باید با یک برنامه مناسب به مطالعه مباحث بپردازین و تست­های زیادی رو جهت آمادگی کامل حل کنین. پس باید نقاط ضعف­ و قوت خودتون رو در هر مبحث به صورت دقیق شناسایی کنین و برای ارزیابی دقیق باید سؤالات مربوط به هر مبحث و عملکرد خودتون رو در هر آزمون خوب تحلیل و ثبت کنین.

اما کارنامه­ ها و پاسخنامه ­ی آزمون­ها خالی از جزئیاتی مثل: نقاط ضعف، قوت، دلایل عملکردی، آنالیز سؤالات، بندهایِ با تله ­های تستی، هنر آزمون دادن و ارائه استراتژی هستن. پس حل آزمون، بدون تحلیل هیچ سودی برای داوطلب نخواهد داشت. با تحلیل آزمون، متوجه می­ شین تسلط شما در چه حدی هست. اشکالات شما در کدوم قسمت از مباحث بیشتره و چه برنامه­ ای روباید در پیش بگیرین. چرا که اولین گام موفقیت و دست یابی به اهداف از پیش تعیین شده، برنامه است. یک برنامه صحیح نیازمند رعایت اصول ثابت و متغیر هست. ثابت از جهت رعایت تعادل ها، افزایش تدریجی کمیت و کیفیت مطالعه، و متغیر از جهت میزان مطالعه تستی، دروس با اهمیت، بازه های پربازده، هدف گذاری های چند از ده و … است.


 〉〉〉 ویدیو معرفی دفتر تحلیل آزمون:


توضیح متنی دفتر تحلیل آزمون

ابتدا بگم که در این مطلب به صورت کلی دفتر تحلیل رو خدمتتون معرفی می کنم; و توضیحات جامع و دقیق تر و آموزش استفاده در فصل اول کتاب، به صورت کامل گفته شده.

دلایل عملکردی:

دفتر تحلیل آزمون برای هر منبع یک جدول دو صفحه ای داره. که باید عملکردتون رو بعد از حل تست­های یک منبع یادداشت کنین. اینکه اگر به تستی جواب ندادین یا غلط جواب دادین، دلیلش چی بوده. دلیلش معلوماتی بوده یا مدیریت آزمون و هر کدوم از این موارد زیر مجموعه دارن برای خودشون که باید اونا رو هم ثبت کنین.

آنالیز سؤال:

در قسمت بعدیِ جدول بخش آنالیز سؤال هست که اطلاعات مربوطه باید اونجا ثبت بشه. باید مشخص کنین فرضا موضوع اون سؤال چه بوده؟ بعد تیپ سؤال چه بوده؟ چون ما معمولا ۷ نوع تیپ سؤال داریم. اینکه تست مقایسه ای بوده، کلوزت تست بوده، چی بوده… در ستون دیگر پیش نیازها و تعداد تست های کار شده رو ثبت می کنین.

 

استراتژی:

بخشی به نام استراتژی هست و با اطلاعاتی که قبلا به دست آوردین; باید یک راه حل برای مشکلاتتون در اون مبحث ارائه بدین. در بخش مجموع عملکرد، موارد مربوط به هر ستون رو جمع می کنیم تا به یک نتیجه در هر موضوع برسیم.

 

اشتباهات متداول:

همچنین جدول دارای بخش اشتباهات متداول هست، تا نتیجه بگیرین که بیشترین اشتباهتون در اون مبحث مربوط به چی بوده.

 

یادداشت نظر مشاور:

قسمت یادداشت برای ثبت نظر پشتیبان نسبت به عملکرد داوطلب قرار داده شده. چون جدول دفتر طراحی طوری طراحی شده‌ تا در مواردی که داوطلب دچار مشکلی در نتیجه گیری و برنامه‌ریزی شد به کمک پشتیبان می‌تونه مسیر برنامه‌ریزی خودش رو برای مطالعه مباحث روشن‌تر کنه.

خب، با این کارها وقتی شما مرحله به مرحله عملکردتون رو توی جدول ثبت می کنین; در آخر فقط با یک نگاه به جدول به صورت دقیق متوجه نقاط ضعف و قوت خودتون توی اون مبحث می­شین و این خیلی خیلی بهتون کمک میکنه. مخصوصا در دوران مرور و جمع بندی و با زدن تست های مارک دار که نقاط ضعفتون کامل برطرف میشه.

البته همه این مواردی که گفتم با مثال و تست و جزئیات کامل در فصل اول توی دفتر تحلیل گفته شده. این یک روش فوق ­العاده است که اکثر داوطلبانی که چه در کنکور و چه آزمون ارشد با رتبه بالایی قبول میشن و همچنین داوطلبین آزمون نظام مهدسی که با درصد بالا قبول شدن به این شکل نقاط ضعفشون رو پوشش دادن.

 

کتاب تست‌های تألیفی معماری - آزمون نظام مهندسی ساختمان      کتاب تست‌های تألیفی عمران - آزمون نظام مهندسی ساختمان

                           کلید کنید

آزمون نظام مهندسی ساختمان

 

توضیحات تکمیلی

وزن 120 گرم
ابعاد 23 × 16.5 × 0.4 سانتیمتر
فرمت

سطح

دریافت

نویسندگان

ــ مهندس کاظم شایگان

ناشر

پردیس علم

سال چاپ

1401

نوبت چاپ

هشتم

نوبت ویرایش

ششم

تعداد صفحات

70

رنگ صفحات

سیاه و سفید

شابک

978-622-302-130-5

1 دیدگاه برای دفتر تحلیل آزمون به روش معمار ۹۸ – برای داوطلبان آزمون نظام مهندسی و کنکور

  1. آریانا

    کاش یه کتاب جامع داشتید که هم سوالات نظارت داشت هم اجرا

    • شهرزاد کلوندی

      با عرض سلام. سؤالات نظارت و اجرا در یک کتاب هستند که از لینک زیر میتونین کتاب‌ها رو تهیه بفرمایین.
      https://memar98.com/?p=19080.
      سپاس از حضور شما.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…