توضیحات

این فایل شامل سوالات ۱۵ دوره گذشته آزمون های نظام مهندسی از کتاب قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان در بخش نظارت و اجرا است. سوالات به همراه پاسخنامه تشریحی در فایل مجزا بوده تا جهت پرینت و تست زنی بتوانید از آن استفاده کنید.

〉〉 با احترام؛ برای تهیه کتاب‌ها می‌توانید به این صفحه مراجعه کنید.

 

کتاب پاسخ تشریحی آزمون‌های نظام مهندسی معماری

کتاب تست‌های تألیفی معماری - آزمون نظام مهندسی ساختمان

کتاب پاسخ تشریحی آزمون‌های نظام مهندسی عمران

کتاب تست‌های تألیفی عمران - آزمون نظام مهندسی ساختمان

کتاب تست‌های تألیفی آزمون مهندسی معماری

کتاب تست‌های تألیفی معماری - آزمون نظام مهندسی ساختمان

 

کتاب تست‌های تألیفی آزمون مهندسی عمران

کتاب تست‌های تألیفی عمران - آزمون نظام مهندسی ساختمان

 

     آزمون نظام مهندسی ساختمان

آزمون نظام مهندسی

 

  • فایل کیفیت بالایی دارد تا بتوانید پرینت بگیرید.
  • نوع فایل: PDF
  • حجم فایل: ۸.۴ مگابایت
  • تعداد سوال: ۳۵ عدد
  • رمز فایل: memar98.com

مزیت های مجموعه سوالات کتاب قانون نظام مهندسی:

شما تمامی تست های طرح شده از مبحث مورد نظر در سالهای گذشته را یکجا می بینید و درک درستی از اهمیت مبحث، بخشهای مهم آن، نحوه صحیح مطالعه مبحث خواهید داشت. داوطلب می بایست پس از اتمام مطالعه یک مبحث شروع به تست زدن آن مبحث کند. طبیعتاً بهترین راه برای تسلط بر مباحث تست زدن و آنهم تست های آزمون های سنوات گذشته نظام مهندسی به صورت تفکیک شده است. بعد از پایان یک مبحث متوجه خواهید شد چه بخشهایی از آن مهمتر است و عملکردتان در مباحث بعدی بهتر خواهد بود. این مرحله را همین طور برای سایر مباحث انجام دهید.

 

آیا لازم است این تست ها را زمانبندی شده بزنیم؟

برای تستهای تفکیک شده مباحث، آن هم از آزمون های دوره های گذشته نظام مهندسی; اختیار زمانبندی کردن تست ها با خودتان است. سعی کنید با تست زدن مبحث را دقیق تر و بهتر مرور کرده و در حین تست زدن نیز هایلایت انجام دهید و نکات هر تست را بهتر یاد گرفته و آنها را داخل مبحث مربوطه بنویسید. برای تسلط و تمرین بیشتر تست های تالیفی با کیفیت و همسطح با آزمون های نظام مهندسی بزنید. تست های تالیفی تهیه شده در معمار ۹۸ متناسب با خط فکری طراحان سوال در دوره های اخیر سعی در طرح سوالات به صورت مفهومی داشته و همچنین با برگزاری آزمون های آنلاین مرحله ای و جامع، شما را کاملاً آماده شرکت در آزمون ورود به حرفه مهندسان می کند. (سوالات کتاب قانون نظام مهندسی)

اگر تمایل دارید سوالات کتاب قانون نظام مهندسی را نیز زمانبندی شده بزنید بهتر است; بجای دو دقیقه و نیم(که برای هر سوال در آزمون نظام مهندسی در نظر گرفته می شود);دو دقیقه برای هر سوال وقت در نظر بگیرید. چرا که فقط یک مبحث در دست شماست و مطمئن هستید که همه تست ها فقط از این مبحث هست و نیاز به تشخیص مبحث و جابه جایی کتاب ها نیست تا وقتتان تلف شود. پس بدیهی است که باید زمان کمتری برای اینگونه تست زدن در نظر داشته باشیم اما تست های مرحله ای و جامع بهتر است همان دو دقیقه و نیم در نظر داشته باشید.

 

سوالات کتاب قانون نظام مهندسی – کتاب قانون آزمون نظام مهندسی

توضیحات تکمیلی

فرمت

سطح

دریافت

2 دیدگاه برای مجموعه سوالات کتاب قانون نظام مهندسی در آزمون های نظام مهندسی

  1. مهدی

    خوب است لطفا ادامه دهید.

  2. مهرداد

    عالی

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *