معمار 98

پروژه پاورپوینت بررسی و تحلیل نورپردازی در نمای ساختمان

اصول نورپردازی نمای ساختمان

تحلیل نورپردازی در نمای ساختمان

  • پروژه مورد نظر در گروه معمار۹۸ تهیه و تنظیم شده است.
  • پروژه در قالب یک پاورپوینت در ۸۴ اسلاید و قابل ویرایش آماده شده است.

فهرست مطالب:

برای مشاهده توضیحات بیشتر و دریافت پروژه به این صفحه مراجعه کنید


بدلیل کمرنگ بودن مبحث تخصصی روشنایی و نورپردازی در کنار دیگر مهارت های رشته معماری، عمران، برق و طراحی شهری، کمتر شاهد رعایت استانداردهای روشنایی و اصول نورپردازی در فضاهای مختلف هستیم و متأسفانه علیرغم اهمیت اثر بخشی نورپردازی علمی بر سلامت جسم و روان، افزایش راندمان افراد و همچنین چشم نوازی هرچه بیشتر و موثرتر بر مؤلفه های معماری فضاهای داخلی و بیرونی، به این مهم کمتر توجه می شود و در اکثر موارد شاهد بکارگیری روش های یکنواخت نورپردازی برای همه فضاها می باشیم.

منحنی فضایی پخش نور
به نقشه فضایی پخش نور اطلاق می گردد. نور هر منبع نوری با استفاده از رفلکتور و یا لنز سر راهش به طرز متفاوتی در فضا پخش می گردد.

تکنولوژی های منابع نوری
التهابی: همان چراغ های دارای فیلامان می باشند که با تبدیل انرژی حرارتی به نور عمل می کنند. راندمان نوری در این تکنولوژی به صورت متداول در حدود ۱۵لومن به ازای هر وات مصرفی می باشد.
بخار جیوه: همان تکنولوژی استفاده شده در مهتابی ها و لامپ های کم مصرف CFI می باشد.
و…

 

تحلیل نورپردازی در نمای ساختمان

برای مشاهده توضیحات بیشتر و دریافت پروژه به این صفحه مراجعه کنید

 

 

تحلیل نورپردازی در نمای ساختمان – دانلود پاورپوینت بررسی نورپردازی درنمای ساختمانها وبناها-دانلود پروژه رایگان بررسی نورپردازی درنمای ساختمان-ضوابط واستانداردهای نورپردازی در بناها ونمای ساختمانها-قوانین و اصول ومقررات نورپردازی وروشنایی نماساختمان درشب-اطلاعات ومفاهیم وتعاریف نورپردازی در نمای ساختمان-انواع لامپ ونماهای مدیا ونئوفلکس وled -بررسی نورپردازی و تأسیسات الکتریکی-بررسی نورپردازی بناهای تاریخی ومذهبی ومسکونی واداری-تجاری-طراحی نورپردازی وجانمایی نورپردازی وابزارهای نورپردازی-بررسی وتحلیل چندنمونه موردی وتطبیقی نورپردازی درساختمان-بررسی عوامل درشناخت نور ونورپردازی وتأسیسات الکتریکی-پروژه پاورپوینت بررسی نورپردازی نمای ساختمان-خرید و تهیه و دریافت و دانلود پروژه بررسی نورپردازی در ساختمان – دانلود کتاب و جزوه و درسنامه و آموزش نورپردازی در نمای ساختمانها تحلیل نورپردازی در نمای ساختمان – دانلود نقشه و پلان تاسیسات نورپردازی ساختمان – دیاگرام و روابط تاسیسات و نورپزدازی ساختمان – عوامل مهم در شناخت نور ساختمان-معماری و نورپردازی نما-نورپردازی کلاسیک نما-نورپردازی نمای تجاری-نورپردازی نمای مسکونی-انواع چراغ های مناسب نما ساختمان
بررسی نورپردازی در ساختمان-طراحی نورپردازی نما-نورپردازی نماهای تاریخی
پاورپوینت نورپردازی ساختمان-مطالعات نورپردازی در معماری

آزمون نظام مهندسی ساختمان - معمار98