معمار 98

بررسی آپارتمان مسکونی گلدشتاین ساد Goldstein-sud فرانکفورت

آپارتمان مسکونی گلدشتاین ساد

فهرست مطالب:

برای مشاهده توضیحات بیشتر و دریافت پروژه به این صفحه مراجعه کنید

وی علاوه بر طراحی پروِژه های خاص گام هایی برای توسعه حومه های شهری محروم نیز برداشته است.این مجتمع مسکونی نیز که در ۸ کیلومتری شهر فرانکفورت واقع شده است نمونه ای از این گونه آثار گهری است.
معمار : فرانک گهری
موقعیت: فرانکفورت-آلمان
زمان ساخت: ۱۹۹۴

ساختمان ها به گونه ای قرار گرفته اند که این مسیرها را تاکید می کنند. رنگ، بافت وزوایا واشکال واوراق روی با پانل ها وسادگی با بقیه سطوح در تضاد می باشد ونماهای مختلف این مجتمع مسکونی را در بر می گیرند.

بلوک های مسکونی به گونه ای سازماندهی شده اند که حیاط های نیمه عمومی را ایجاد می کند که بیشتر با مسیرها، تراس ها و باغچه های خصوصی درگیر است. پلان های واحدها بسته به وضعیتشان نسبت به سایت متنوع است.

آپارتمان مسکونی گلدشتاین ساد

برای مشاهده توضیحات بیشتر و دریافت پروژه به این صفحه مراجعه کنید

 

 

آپارتمان مسکونی گلدشتاین ساد اطلاعات کامل مجتمع مسکونی گلدشتاین ساد
پاورپوینت آماده وکامل بررسی مجتمع گلدشتاین فرانکفورت-دانلود پروژه آماده وکامل بررسی گلدشتاین
فرانکفورت آلمانپلان ونقشه و نما وبرش وتصاویرمجتمع مسکونی گلدشتاین ساد-نقد و تحلیل و بررسی مجتمع مسکونی گلدشتاین ساد-تتحلیل روباط و دیاگرامها در مجتمع گلدشتاین ساد-طرح۵ مجتمع مسکونی(goldstein sud)-گلدشتاین ساد وبررسی مجتمع مسکونی نمونه خارجی-نمونه تطبیقی مجتمع مسکونی خارج ازکشور وگلدشتاین ساد-دسترسیها وپارکینگ ومصالح و رنگ مجتمع گلدشتاین ساد – خرید و تهیه و دانلود پروژه بررسی گلدشتاین ساد – طرح معماری+طرح۵+مجتمع مسکونی+گلدشتاین ساد – بررسی نمونه های تطبیقی خارجی مجتمع های مسکونی ساد – دانلود پروژه پورپوینت نقد و تحلیل و بررسی مجتمع گلشتاین ساد فرانکفورت فرانک گهری و مجتمع گلداشتاین ساد-پلان مجتمع گلدشتاین ساد-تصاویر مجتمع مسکونی گلدشتاین ساد-تصاویر مجتمع گلدشتاین ساد-پاورپوینت مجتمع گلدشتاین ساد-تحلیل مجتمع گلدشتاین ساد-بررسی ساختمان گلدشتاین ساد
نقد آپارتمان گلدشتاین ساد-معماری گلدشتاین ساد-متراژ فضاهای گلدشتاین ساد
نقد آپارتمان گلدشتاین ساد-معماری گلدشتاین ساد-متراژ فضاهای گلدشتاین ساد

آزمون نظام مهندسی ساختمان - معمار98